Bästa och roligaste på hela släktträffen.

Alltås denna promenad den borde någon ha filmat eller något.
Jag hade så ont i magen efteråt för vi skrattade konstant i en timme!!
 
Jag och min lillasyster.. Vi skulle ta en promenad för vi var båda.. hm lite runda under fötterna. ;)
Enligt tiderna på bilderna var vi bort 1 timme!! 1 TIMME!!
Det tar typ 2 minuter att gå dit vi gick.. Och lika lång tid tillbaka haha.
HUR undrar ni säkert... Det ska jag ta och berätta.. ;)
 
Först kom jag på den briljanta ideén om att ja med jag bär dig på ryggen (varför? Det vet ingen), hoppa upp nu.
Hon försökte men kom inte upp så jag var smart (tyckte JAG) och lutade mig framåt, för då kommer hon ju upp?! Och ja ni kan ju räkna ut själva vad som hände, hon dunsade rakt ner i backen. Detta fick vi inga bilder på eftersom det bara var hon och jag, men det kanske är lika bra haha. :P
 
Sen iaf så kom vi på att vi måste ju ta bilder på bara oss!!
Ja herregud vad fina bilderna blev.. Eller?!
 
 
 
Vet att däremellen skulle vi kissa.. Men isse kom på mitt under allt att nej jag behöver nog inte?!
ehmmm jaja.. haha JAG behövde. ;)
 
Sen kom jag på en så jäkla bra bildide!! Ojoj.
Jag: "Isse hoppa in i skogen och så tar vi kort och så syns bara dina ögon!! Skitcool bild ju!"
Isse: "Ja absolut" och hoppar in.
 
Visst blev det en BRA bild på BARA hennes ögon? Haha. ;)
Jag menar hon syns ju inte alls?
 
 
Efter våran grymma bild (vi tittade också på den i kameran och båda var nöjda typ?!) så kom Isse
på att hon ville plocka blommor åt mig.
Hon missade bara det där lilla med att det var ett dike där, SMACK sa det och hon låg på backen och asgarvade. Jag hängde knapp med vad som hände men skrattade lika mycket jag.
 
 
 
Detta kommer jag inte ens ihåg! Haha så kul, när jag på morgonen efter kollar på bilderna och undrar vad fan vi gjorde igår egentligen och ser detta...
Jadu.. Haha. ;)

Varför i helvete ska hon ÄTA blomman?! Detta kommer ingen av oss riktigt ihåg kan jag lova. ;)
 
 
Min slutliga fundering är.. VART FAN ÄR BLOMMORNA SOM HON SKULLE PLOCKA?!! ;)
Hon plockade aldrig några haha.

Kommentarer
Postat av: Louise (Isse)

Haha, satan vad jag har skrattat när ja kollat dessa bilder, jag har skrattat så tårarna sprutat:P
synd att det inte fanns bild på när jag skulle försöka rida på din rygg :P haha...
oj oj men gudars vad vi hade kul=)
kramar i massor

2012-07-22 @ 13:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0