Vart tog dagen vägen?

Oj dagen har flugit iväg.

Jag fick sovmorgon idag, galet skönt vaknade vid tio men tänkte äääh vänder på mig och så sov jag en timme till. ;)

Så efter det har vi inte gjort mycket alls, eller tanken var att vi skulle åka iväg till ett lekland men jag ska in till stan snart och träffa Natta så vi struntade i det. :P
Har kört ett filmrejs ist, imorgon ska vi ju på Disney on Ice så var ju tvungna att se Snövit och dom sju dvärgarna och Askungen. :D

Vad har ni andra gjort idag? :)


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Varit hemma och vabbat med en risig Elton. Ses imorgon!

2012-01-03 @ 16:06:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Har inte gjort alltför mycket idag. Jag och Robin vaknade efter 8 i morse och jag började jobba 12... Man behöver ju inte göra nytta varje dag :-)



Kram

2012-01-03 @ 16:56:16
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0