V-trikern

Har ni sett den här häftiga grejen?

För mig var det något helt nytt men kan tänka mig att ungarna och ja vi vuxna med har skitkul på en sån här. ;)

Och jag tycker att det är kanonpris med. :D
Kan nästan se det framfrö mig William på en mini och Henric på en vanlig. ;)



V-triker är det nya sättet att hålla barnen aktiva samtidigt som de har roligt! V-triker är en ny produkt på marknaden och vi har alla vuxit upp med till exempel skotrar, cyklar, rullskridskor och inlines och nu är den nya roliga V-trikern här!
Vtriker har en unik v-formad konstruktion och det är bara att placera en fot på varje sida och skjuta fötterna in och ut och man tar sig enkelt och snabbt fram.


Kommentarer
Postat av: alexandra blivande 2 barns mamma

yes det du skickade och novisen mössan har kommit fram och tove hon älskar den :)

2012-01-10 @ 14:53:25
URL: http://axdal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0