Stress.

Något som förstör så otroligt mycket för mig i tänk dig smal eller ja generellt över huvudtaget är denna stress. När jag var hemma här över jul och nyår så gick jag ner i vikt av bara det. Cm för cm. Och vi gjorde ju inte mycket då, mycket sjukdomar och sånt gjorde ju att vi var låsta inne. Men nu när jag är tillbaka på jobbet, jag är ingen person som stressar i vanliga fall men nu.. usch. Mitt jobb är väldigt krävande och jag slutar aldrig att jobba, när jag är hemma är jag ändå på jobbet. Och det är inget som kommer att ändras. Därför har jag en ständig stress. Det är för att jag typ alltid har jobbat, jag har alltid gjort mitt bästa och nu då när det är så otroligt mycket att hålla koll på samtidigt och överallt går min hjärna på maxvarv.. att jag varit hemma en längre period känns inte ens. På tre dagar jobbade jag ca 37 timmar alltså som jag var på plats, sen fortsatte hjärnan att arbeta både tiden som vaken men jag drömmer ofta om det med!

Kommentarer
Postat av: Carina

Kanske dags att byta jobb (inget illa menat) är ju inte bra om du ska behöva vara stressad jämt. Man ska må bra.

Hoppas att det löser sig på ett eller annat sätt så du slipper stressen.

Kram Carina

2012-01-16 @ 15:10:29
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0