Största jag har sett.

Ja jag kan nog garantera att det här är största jag någonsin har sett.
Helt jäkla otroligt vad stor den är.

När jag gjorde Jessicas naglar i mellandagarna så skulle jag hämta något i sovrummet och Jessica går efter.
Sen säger hon med rätt mycket panik i rösten
"men shit är den där riktigt?"

Jag fattade ingenting.. Sussi hörde samtalet och trodde vi prata om hennes dammråttor under hennes egen säng. ;)

Så pekar Jessica på väggen. Haha.
Dra åt helvete vilken stor jävla spindel!



Haha det roligaste var att vi var till Rebecka sen jag och William och så tittade hon på nagelbilderna i kameran och så kommer den här upp!! Stackarn är ju skiträdd för spindlar och hon var nog inte långt ifrån att kasta iväg kameran. :P

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Men fyy, börjar gråta när jag ser sånna på riktigt, haha var nära nu med :P

2012-01-05 @ 16:16:19
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Pappan Anders

Blä :-/ Jag hatar spindlar. Min syrra har lärt Lukas och gilla spindlar och han gullar me dom. Jag ryser när jag ser dom!

Ha De

2012-01-05 @ 21:40:39
Postat av: Jessica

Fy fasen vad vidrigt det var! Trodde verkligen att det var en låtsas spindel! Aldrig sätt en sån stor spindel förut, och den var dubbelt så stor i verkligheten! Usch och fy!

2012-01-05 @ 22:43:20
URL: http://prullis.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Dem där husspindlarna är skitvidriga.... vi har sånna lite då och då här hemma, med dem har dött varje gång vi hittat en:)



kramar

2012-01-06 @ 15:06:49
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0