Massor med raketer och ändå hyffsat tidigt hemma.

Vid tolvslaget så var vi ute på bron i Södertälje, man så verkligen åt alla håll och det var hur mysigt som helst. :)
Men varför börjar vissa innan tolvslaget med raketerna?
Alltså typ 23.45? Helkonstigt enligt oss.
Men vi var nog ute till runt kvart över iaf sen beslöt jag och Henric oss för att det var dags att åka hem igen.

Jag vet inte huuuuur mycket bilder de blev tagna igår men det kändes som att vi alla levde med flera paparatzzis.
Ska blir kul att gå igenom alla bilder när vi väl kommer hem senare idag. :D

Väl hemma stupade vi direkt i säng och ja tur var väl det eftersom det var min morgon och William vaknade innan sju.
Tar ju en stund att åka hem så vi kom nog i säng runt halv två skulle jag tro.

Men det var det värt, får vila upp mig lite i veckan. :D

William hade haft det helmysigt med farmor och farfar, och ja jag hade inte räknat med något annat heller. :)




Vad gjorde ni andra igår eller ja inatt på nyårsafton? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0