Lite för mycket ok...

Hm tänk dig smal har denna vecka gått så där för min del, har blivit lite för många ok att "synda".
Fast det kuuuunde ha varit värre de kan jag lova.

Men jag dricker ju numera inte mjölk - varför tar jag i ett eget inlägg.
Men mjölkdrickandet har gått bra, ingen ren mölk.

Vågen står nog väldigt still skulle jag tro, men bara den inte har gått åt fel håll är jag nöjd.
Men hallå, nu blir det nya tag ändå. :)

Denna vecka kommer jag ju hinna träna en del också och de känns riktigt bra :D
Nackdelen med att vara bortrest är att jag har länken till våra uppgifter på datorn hemma, attanas!
Så har inte kunnat titta in dom på ett bra tag nu.

Men jag får ta igen dom när vi kommer hem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0