Helt underbar dag.

Efter en kanonmysig dag på alla sätt så är det verkligen dags att hoppa i säng.

Tog bara 255 bilder idag på showen... Hm?!

Aja steg ett är klart iaf.. Att få in dom i datorn.. Haha.

Nästa steg är att märka och gå igenom. Det orkar jag inte nu :P

Kan iaf säga att wow vilken show. Detta är något jag vill göra varje år. Helt underbart.
William älskade det och när Snövit kom så ställde han sig upp och skrek av glädje. :D

Imorgon är det tvättstugan som gäller på eftermiddagen och innan dess åker vi ev till ett lekland. :)
Mysigt. :D

Nu soooooova. :)


Kommentarer
Postat av: Emis-ROCK N ROLL MAMA

det är en tradition jag o alexandra hhar sedan 4 år tillbaka. sidney on ice på första parkett så hon kan hälsa på figurerna=)



så det tycker jag ni ska göra



puss

2012-01-05 @ 19:22:37
URL: http://www.finest.se/emis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0