Äta ute?

Hur gör ni andra när ni äter ute och vill gå ner i vikt?

Jag är som jag har skrivit tidigare om "uppväxt" med att man ska minsann äta upp det som finns på tallriken.

Därför kommer uppgift 30 vara svår för mig från Tänk dig smal.

Där lär vi oss att bearbeta våra tankar och vill ha känslor angående maten på tallriken.
Att planera innan vi börjar äta upp från tallriken hur mycket av det vi faktiskt ska äta.
Lägga det vi inte ska äta åt sidan och när vi inte ska äta mer, lägga en servett över tallriken.

Jag ska börja med det. För ofta när man äter ute får man mycket på sin tallrik.
Jag äter sällan så mycket hemma som ute.
Så varför ska jag trycka i mig det då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0