Vakna drömmar.

I natt tror jag inte att jag har sovit alls, jag har drömt otroligt mycket och har hela tiden haft känslan av att jag är vaken så mer som att jag har legat och tänkt det jag har drömt. :S nu har jag helt sjukt extremt "min kropp behöver sova illamående" så antagligen har jag inte sovit.. då är febern nära också. Jag får alltid feber när jag inte sover. Men jag kan verkligen inte vara hemma nu har vi varit sjuka i ännu en månad! Men hoppas jag hinner hem till senast 18 idag då dagis stänger men har en känsla i magen om att det kan jag nog drömma vidare om. :S längtar redan till att sova ikväll.

Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Hoppas du kan sova inatt!

Kram

2012-02-27 @ 19:19:24
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0