Vår alla hjärtans dag.

Idag är det ju alla hjärtans dag.
Vi har aldrig riktigt FIRAT den, visst någon blomma eller godis eller en liten present kanske.
Igår var jag uppe i vällingby på kvällen för att köpa mer alvedon, jag dör utan!!
Passade på att köpa två fina skjortor till Henric (som han ändå skulle ha fått) men bara för att fick han dom idag. :P
Dock är det ju lite svårt att prova dom pga gipset!
Tog två olika storlekar för jag var inte hundra på vilken som skulle passa.

Vi tänkte först att vi kanske skulle käka middag ute, det har vi gjort någon gång förut.
Men mitt huvud vill sprängas i tusen bitar..
Jag har fått ännu en sväng med feber över 39 grader och Henric har ju sin hand.
Så han köpte med sig en pizza hem som vi alla tre delade på ist.
Haha här kör vi på romantik på hög nivå. ;)




Kommentarer
Postat av: Carina

Din stackare hoppas verkligen du får bli frisk snart.

Kram carina

2012-02-14 @ 19:33:59
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av: Malin

Krya på dig! Kan inte va sjuk så<3

2012-02-14 @ 20:02:57
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0