Nytt hår.

Nu är jag hemma ifrån frisören. Eller ja kom hem för kanske en halvtimme sen.

Jag kommer nog absolut att gå till henne igen, hon var trevlig och förstod vad jag menade precis så det ska vara. :)

Bilder kommer nog imorgon. :P

Men presentkortet jag fick av Henric så var det ögonbryn och ögonfransfärgning, klippning av hår samt färgning eller slinger till det.
Så jag körde allt! :P Och färgning. :)

Så håret är iaf kortare nu, behövdes kom på att jag inte har klippt mig sen i MAJ!! Ojoj.. :S
Sen brun/röd ganska mörk färg och inte så mycket rött i.

Men en sak jag tänkte på, ni som färgar ögonfransarna använder ni mascara ändå?
Och om ni gör det vad är då meningen med att färga dom? :P


Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh vill se bilder nu :)

Jag använda mascara ibland, när jag har färgade ögonbryn. Har jag sminkat mig (ögonskugga) så kan fransarna bli bleka så då kan jag lägga på mascara, är jag osminkad (ögonskugga) använder jag det inte.



PUSS!

2012-02-23 @ 13:03:44
URL: http://prullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0