Me & i leverans.

Åhh nu vet jag att Williams GALET snygga Me & i byxor ligger och väntar på att bli uthämtade!
Hade det varit lite varmare ute hade jag lätt klätt på oss och sprungit iväg.
Men eftersom jag har haft feber nu hela veckan till och från, William var varm igårkväll och hostar och snorar.
Så får det vänta.
Jag menar sambon kommer ju hem senare också. ;)
Vi får ta det då helt enkelt.
En liten nackdel är att det måste vara jag eller sambon med mitt körkort. Hade liksom varit smidigare att han
hämtade dom DIREKT när han kom hem? ;)

Jaja den som väntar på något gott... Hihi.

Dom här byxorna är det och jag lovar dom är ÄNNU snyggare i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: SjungandeMamman

Ja det är skönt att veta att Alva inte minns nånting men fy att ett barn kan skrika så! Det är ju som om hon har oerhörda plågor! Blir helt gråtfärdig bara jag tänker på att det kan bli likadant ikväll :/

Nej du, det är ju ingen idé att svara på kommentarer som inte innehåller nåt trevlig eller vettigt. De som har många följare (där finner man inte mig med mina 6 underbara trogna Bloglovin-följare haha) hinner ju inte svara på (eller läsa för den delen) alla kommentarer så de slipper det problemet :) Det är kanske så man får göra! Skaffa sig några tusen följare om dagen och problemet är löst! :D



Ps.Vilken härlig färg på byxorna.



Kram

2012-02-03 @ 16:15:51
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com
Postat av: Fröken M

GILLA !!!

Jag förstår att han vill ha dem nu :)

Kram

2012-02-03 @ 17:56:21
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0