Födelsedag.

Igår var det min mammas födelsedag och självklart hade jag köpt present till henne.
Eller ja presenter. :)

Mamma äter en hel del mediciner så hon har väldigt sköra naglar, och eftersom hon bor i Pajala så kan inte jag finnas nära och hjälpa till att ta hand om dom så då fick hon denna.
Absolut en bra hjälp för hennes problem. :)
Kanske mandelolja i morsdagspresent sen som kompliment? ;)



Denna choklad har hon fått en gång förut av oss och den tyckte hon om riktigt mycket.



Sen även en teckning som William gjorde dock missade ja helt att ta bild på den men mamma la upp denna bild på presenterna hon fick.
Och där syns ju Williams teckning. :D
Behöver jag ens säga att det glittrar i HELA vår lägenhet fortfarande? ;)


Kommentarer
Postat av: Mickan, Gravid v. 35

Fina presenter! Och det där nagelkitet skulle jag behöva också. Mina naglar har blivit så otroligt fula under graviditeten så det är inte klokt.



Nämen, tycker du inte om grädde? ;) Hihi.

Jaa, det är otroligt spännande! :D

2012-02-24 @ 22:46:55
URL: http://angel-like.com
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh vad gulligt :) SKulle också behöva det där nagelkittet :P

2012-02-25 @ 22:16:52
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0