Bästa botemedlet.

Just nu är det mycket tankar och funderingar.
Huvudet går på högvarv och kroppen vill inte fungera som jag vill.
Idag la jag mig i sängen och halvsov när jag hade lämnat William på dagis, det var sjukt!
Annars brukar jag lägga mig i soffan och glo på dåliga serier på tven eller något halvsegt bara.

Jag har inte ens orken att sitta vid datorn!?
Men känns som det börjar bli bättre med febern, fortfarande kommer det helt plötsligt dock.

Men jag försöker få småsaker gjorda ändå.
Att hämta William med snowracern är nog bästa botemedlet just nu.
Se hans glädje, de är underbart. :)


Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh, har ni så mycket snö ?

Här åkte dagisbarnen "galon matta" nerför en gräsig kulle i morse - de gjorde minsann det bästa av situationen trots bristen på snö ;)

Kram

2012-02-01 @ 20:49:05
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0