Vi hjälpsamma cliffton chaufförer.

Haha ja igår hade jag ju massor med kläder på mig.. Självklart körde vi typ hela tiden då. ;)
Jaja kan ju lova att jag höll mig varm också. :P

Efter att vi hade slutat och vi chaufförer var på gång hem så var det en personbil som hade väjt för rn ren och fastnat på en snövall, självklart stannade jag för att hjälpa till och lika så mina arbetskamrater. Det måste ju ha sett ut som att vi hade möte där eller något. ;)
10 tokgula jackor som hjälper till. Sen kom även en svenska våra lastbilar så vi kopplade på den och fick då upp personbilen. Tog ett tag men nästa gång kan det vara en själv dom sitter där det vet man aldrig och då hoppas man ju att någon stannar och hjälper till. :)




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Vad jobbar du med? Bra att det finns hjälpande medmänniskor :) bra jobbat. Kram

2012-12-05 @ 09:38:50
URL: http://www.madredetres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0