Ledbandsskada.

Idag har jag varit till läkaren igen.
Tack och lov behövdes ingen blodtömning. Jag har varit livrädd för det så har masserat hur mycket som helst och försökt göra sånt jag trott hjälper.

Det som är, är att jag har en skada på leden på insidan av knät och på minisken. Detta är inget man kan göra något åt utan det är bara vila och absolut inte göra något som gör ont.
Jag måste fortsätta att gå på kryckor för att undvika att belasta knät i onödan.

Men detta tar ca 2-3 veckor att läka så nu har jag 1-2 veckor kvar då.
Jaja bara jag blir bra så är jag nöjd. :)




Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh grattis.. då har vi samma skada.. :/
dock har jag en lös bit av minisken som skaver konstant..
Får man fråga vad du gjorde för att få din skada??

ska du också få gå till sjukgymnast.. Jag har varit där 3 ggr och sjukgymnasten funderar på om jag ska få remiss till en ortoped i januari..

Kan säga att jag har haft samma skada en gång innan och tyvärr hjälper inte vila och sjukgymnastik om man vill kunna ha ett aktivt liv..
det har inte fungerat på mig iaf.. :/

Hoppas det går bättre för dig..

2012-12-18 @ 08:59:06
URL: http://axdal.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Va härligt att du slapp blodtömningen. Men trist att läkandet tar tid men det går nog fort med tan ke på juletiden :)

Krya på dig nu!!!!
Kram!!!

2012-12-18 @ 14:24:30
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0