Gråta av smärta.

Ja jag har ju redan skrivit om min fina vurpa..
Vi åkte in lite efter det och en läkare tittade och kände på knät sen skulle han böja det och dra åt helvete vad ont det gjorde.
Hag var så sjukt nära på att ge honom en rak höger och det såg han nog.
Kan nästan slå vad om att mina ögon blev svarta..
Jag fick en remiss till röntgen imorgon den är stängd på helger här.
Så ska ringa in och se vilken tid jag kan komma.
 
Läkaren sa att som det såg ut nu så är det troligtvis antingen minisken, en led eller i värsta fall korsbandet.
Jag frågade om han trodde att jag kunde köra i natt men fick ett snabbt NEJ till svar på det. Suck. 
Första riktiga arbetsdagen.. grattis till mig.
 
Jag får inte stödja på benet alls nu, måste gå med kryckor och har så sjukt ont.
Jag har tre trösklar tills det att jag kommer till min säng. Och för varje tröskel kändes det mer och mer som att hag hellre hugger av mig benet.
Jag var så nära på att börja gråta av smärta.. Fy fan.
Nu ligger jag i sängen och tänker absolut inte röra på mig mer idag.
Morfinet är intaget och jag lär nog däcka gott snart kan jag tro.
 

Kommentarer
Postat av: Celine - Är mig själv!

Ajje... Så oskönt det låter...

2012-12-09 @ 20:56:31
URL: http://phantazia.blogg.se
Postat av: matilda

hoppas det bara är nått litet, eller typ ett halvavslitet ledband. jag slet av halva mitt på insidan av knät för två år sen och det tog bara två veckor innan jag kunde gå igen och det är jag så tacksam för. hade det gått av mer hade jag fått väldigt mycket värre problem sa dom. men jag känner med dig, det gör helvetiskt ont att göra illa knät.

Svar: Hej! Ja som det är nu vet jag bara att det är en blodansamling i knät, ska tillbaka på måndag och då får jag se vad dom gör. Antingen kommer dom dra ut blodansamlingen för att kunna undersöka lederna. Jag har fortfarande ont men tycker att det blir lite bättre för varje dag. nu är det mest som jävligt hårt typ stabbigt i knät, jag kan inte böja det ordentligt och sitter jag still eller rör mig för mycket så blir jag som "trött" i knät. Tack för peppen. :)
Madde

2012-12-09 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0