Bilfanskap!!!

Idag har vi varit igång hela dagen.
 
Vi har varit iväg på tomteland, handlat, ätit och sen drog jag och lillebror till gymmet.

Då visade det sig att min jävla växellåda på bilen en ny jävla bil?!!! Inte klarar av kylan.. Suck!
 
Så nu måste bilfan in till verkstad och så hoppas jag på att den bara behöver byte av växellådsolja...
Och ändå när jag körde var det bara 16 minus.. Alltså tänk då när det är 35 minus!?
OCH den frös när jag körde dessutom.. Suck!
 
Var iaf skönt att träna idag igen, och lär ha träningsvärk imorgon igen.. Haha varje jävla gång!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

sv: haha ja men eller hur, lite så kändes det, fast känns ju inte som att det var sista gången det kommer hända xP

2012-12-01 @ 23:25:08
URL: http://mariarudolphi.blogg.se/
Postat av: dianasdrömmar

Härligt Madde duktig du är men osis med bilen :( kram Diana

2012-12-02 @ 06:39:15
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0