Behöver jag ens säga mer?

Ja bilden säger nog det mesta.
Jag har fått vadering på kryckorna..
Jag kommer få ha dessa som mina kompisar ett tag till.





Det var ingen fraktur i knät men det hade jag inte räknat med heller.
Dom tror nu att jag har en blodansamling i knät och detta gör dom inget åt fören om drygt två veckor när dom då kan gå igenom mjukdelarna i knät.
Så han sa så snällt att jag kommer få ha så här ont ett bra tag till..
Jag får fortfarande inte stödja på benet, måste gå med kryckor och vila mycket.

Jag försökte även med denna läkare att jag skulle kunna gå och jobba snart, svaret blev en lite lätt arg blick och ett hårt NEJ.
Mehhh..

Kommentarer
Postat av: Celine - Är mig själv!

Tufft! Men var rädd om knät, annars kommer det bara surt efter... Tro mig!

2012-12-11 @ 17:57:16
URL: http://phantazia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0