Annorlunda julklapp.

Här innan jul kom det ett riktigt roligt och annorlunda paket till mig.
När jag öppnade så bara kunde jag inte sluta le.
För paketet var adresserat till mig men sakerna i till vår finaste lilla Tuffselina och även en framtida hundvalp. ;)
Fast så länge får nog lillebrors hund smaska lite innan vi bestämt oss helt när det passar för hund. :)
 
Men det var Mitthusdjur.se som stod för paketet. Så otroligt smart grej!
Jag verkligen älskar tanken av att man faktiskt även kan beställa saker till ens djur över nätet!
Perfekt, och mitthusdjur.se har verkligen allt man kan tänka sig att behöva.
Alltifrån fiskamat till saker som matte och husse kan behöva.
 
Detta kom i Tuffs paket.
En kattlåda.
En spade till lådan.
En råtta.
En råtta på pinne.
Tre påsar med godsaker.
Två påsar med hundgodis.
En jättefin mat och vattenskål smo är rosa och formad som en fisk.
 
Sen det smartaste dock får detta bli till lillhusse tror jag. :D
Små gelepåsar som man trycker till på en metallbit som ligger i den så blir det varmt.
Perfekt att lägga i vantarna så här på vintern! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0