Nagelbygge och tokskratt!

Idag har jag gjort naglar.
Fina Sussi kom hit, hon ska på bröllop på lördag och ville ha fina naglar. :)
 
Som alltid hade vi hur roligt som helst mycket mycket skratt. :P
Stackars hennes karl. Ojoj han får vara med om bra mycket. ;)
 
Igår ringde han när hon var iväg med en kompis och kollade på barnvagn åt kompisen.
Då frågar han vad hon gör och hon säger att hon kollar på barnvagn.
Han blir väldigt förvirrad och undrar varför.
Och hon svarar bara att ja men jag vill det, jag kollar efter någon bra.
Då undrar han typ sulky vagn då eller..
Och hon svarar bara att neej en vanlig komplett såklart..
 
Haha vad jag skrattade när hon berättade detta..
Dom har alltså inga barn. ;)
Han visste inte att dom tittade på vagn åt kompisen och kompisen skrattade så hon höll på att kissa på sig.

När hon kom hem frågade han om hon hittade någon bra vagn och hon svarade att jodå det gjorde hon. ;)
 
Haha stackars stackars karl han får nog vara med om bra mycket tokigheter. :P
Men kul har vi andra runt om iaf haha.
 

Kommentarer
Postat av: pappa

hahahaha lol

2012-08-03 @ 07:38:07
Postat av: pappa

hahahaha lol

2012-08-03 @ 07:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0