I huvudet verkade det skönt..

Jag är verkligen helt sänkt idag.
Min plan var hela kvällen ett varmt skönt bad, oljor, ansiktsmask, hårinpackning.. Ja ni vet hela kittet..
Jag la mig i soffan och orkade inte röra mig!

Jag har jätte ont i mina höfter vet inte om det är träningsvärk från igår, kanske en dum uvi på gång?
Ja det visar sig iaf..
Tänkte iaf om det inte är bättre till imorgon att köpa lite tranbärsdricka..
Fast jag har aldrig haft så här förut varken vid uvi eller träningsvärk.

Vi får se helt enkelt..
 
Jag har så jäkla mycket jag skulle vilja skriva om berätta visa...
Men jag orkar inte.
Det är ett under att jag har satt igång datorn.. Dock bara bärbara men iaf EN dator. ;)
 
Imorgon ska jag iaf sätta igång min riktiga dator kanske blir lite sminkbilder som jag har liggandes och sånt då..
På tiden. ;)

Men nu blir det att sova, ska kanske busa lite med Tuffselina först så hon kan sova gott hela natten sen? ;)
 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så söt, såg ut som hon verkligen gillade den sovplatsen :D

2012-08-30 @ 23:02:00
URL: http://adaras.se
Postat av: dianasdrömmar

Hoppas du fick sussa gott :) kram Diana

2012-08-31 @ 05:09:34
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0