Fullt upp eller inget?

Idag har det varit fullt upp fast ändå har vi inte gjort något?
Eller oki..
 
Dagen började med tvättstugan.. Sen när vi väl kom hem blev det lunch och William var supertrött så jag bäddade iordning sängen och så la vi oss och vilade lite..
Bara 2,5 timmar.. hm?!
 
Efter vår lilla powernapp. ;)
Så blev det till att börja med middagen på en gång. Såå sjukt gott!
Tonfiskfile med ris och chilli aioli.
Tonfisken la jag i marinad igår så den har gottat sig hela natten. ;)
 
Super duper mega gott!
Så nu har jag sagt till Henric att fasiken en gång i månaden ska vi äta tonfisk.
Jag bara älskar det! Har ni inte ätit tonfiskfile tycker jag verkligen att ni ska prova det är grejer det!
 
När vi hade käkat började jag baka direkt, Sussi fyllde 50 igår ? idag? Ja vad säger man..
Igår blir det ju egentligen, fredag iaf!? ;)
Och hon ville ha jordgubbskladdkaka så det har jag bakat iordning två stycken blev även några små i muffinsformar som min bästa ska få imorgon. Hon behöver äta upp sig lite haha. :P
 
Jaja.. Nu är klockan massor, jag borde ha sovit för länge sen men fick för mig att fixa lite med naglarna. :P
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Usch omiljövänligt att äta tonfisk.

2012-08-11 @ 01:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0