Första natten.

Natten gick bra här. Tuffselina sov på mig hela natten så jag känner mig lite stel.
William sov till fem då kom han in till oss men jag gick tillbaka med honom. 
Och han somnade faktiskt om till sju.
Henric och Tony kom hem klockan fyra och då ville dom ju självklart titta på lillprinsessan. 
Hon blev väldigt förvirrad men kom till ro vid mig sen igen. 
 
Jag och William hade mysfrukost med massa gott i köket och då blev hon helt knäckt, hon fick inte vara med oss och försökte allt för att få komma upp på bordet eller till våra knän. ;) 
Det gäller att vara hård från början. :P 
 
Så här ser det ut hos oss nu. Jag och William tittar på pippi och Tuffsan sover på mig.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh lilla bebisen!

2012-08-25 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0