Chocken!

Idag verkar William bättre.
Pigg och glad igen. :D
 
Så imorgon börjar vi igen, William på dagis äntligen på stora avdelningen!
Och jag på jobbet.

Vet ni något roligt, jag jobbar ju på Pågen det innebär ju att jag själv inte köper bröd.
Jag menar jag har en lastbil med det. ;)
Och man räknar fel.. Hur rätt det varje gång är så brukar det ändå diffa i slutet..
Helt konstigt?!
Men det kan komma en extra limpa i en låda osv..
 
Nu när jag har varit hemma så har vi ju fått köpa bröd..
FAN VAD DYRT DET ÄR!!!?
 
Haha, man blir bortskämd. ;)
Man tänker inte på priser även om jag självklart ser priserna varje dag, dag ut och dag in i hyllorna.
Men ändå tänker man inte på det på samma sätt.
Bara för att man är van att det alltid finns hemma. Sen helt plötsligt 30 spänn för en limpa?! Haha chocken! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och gravid med smurfen

Skönt att han mår bättre!

och att brödförsörjningen snart är tryggad igen ;)

2012-08-07 @ 16:41:15
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0