Barnens Allsång på Skansen. Bild bomb! - Del 1. ;)

Jag hade ju den enorma turen på min sida och vinna fyra biljetter till Skansen när Barnens Allsång på Skansen var.
Jag vann dom hos fina Liniz´.
 
Vi tog med hela familjen, jag hade tre biljetter till liggandes från tidigare som vi inte hade använt så hade 7 st. :)
Perfekt, Jag och Henric (William gick gratis), Tony hängde med, Pappa, Sussi, Anders och Klara. :)
 
William tar kort på morbror Anders.. ;)
 
 
 
Och på mamma. :P
 

Anders, Klara och pappa.
 
 
Sjunga!! :)
 
 
 
Anders och William.
 
 
 
 
 
Tobbe Trollkarl!
 
 
 
 
 
 

Vi var alla sjukt nöjda med dagen, helt underbar dag måste jag säga! :)
Fortsättning följer. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0