15 % i rabatt på allt!

Nu börjar dagis för många igen.
Och vi alla har varit där..
Dessa jäkla nappar som försvinner.
 
Namnnappar är svaret på era frågor! :)
 
Och eftersom William är nappfri sen ett tag tillbaka så delar jag med mig av en rabatt som jag fick skickad till mailen nyss.
 
Det är nämnligen Namnnappen.se som erbjuder 15% rabatt på allt!
 
 
 
 
Och det är så enkelt så enkelt.
 
Det enda du gör är att du klickar in din beställning,
OBS gör inte mitt misstag kolla vilken sugdel du väljer annars blir det jobbigt om barnet är kinkigt.
 
Sen skriver du i rabattkoden namnnappen2012 och så får du 15% i rabatt.
Rabatterbjudandet gäller till och med den 9/8 så skynda er och klicka i er beställning nu.
Det underlättar sååå mycket med namnnappar på dagis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0