14 timmar!

Idag blev det 14 timmar på jobbet.
Det började med rejält kaos direkt på jobbet så man visste redan då att det var kört.
När jag kom hem så hade Henric varit underbar och köpt med mat hem.
Jag hade ju inte ätit sen frukosten klockan fyra imorse så mat behövdes.
 
Nu är jag äntligen nyduschad och det är dags att sova.
Klockfan ringer ju omänskligt tidigt imorgon igen..
 
Jag och William myser en dag hemma. Så sjukt att jag saknar honom nu fast jag nyss var in och pussade lite på honom när jag släckte hans lampa.
 

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Kärleken till de små liven är så ofatbar att den gör sig påmind varje gång man inte har dem brevid sig :)

Super mysig bild!!!
Kram!!!

2012-08-14 @ 11:40:42
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0