We R Famlily event del 4. Bilder.

Haha ja nu börjar det gå utför..
På riktigt alltså haha. ;)
Men så går det när man inte är van med alkohol... ;)

Vi fick vitt vin. (vitt vin: Analivia Verdejo)



Champange. (champagne: Louis Massing Brut Réserve)



Här hänge Nina och Jennie VÄLDIGT länge. ;) Var det alkoholen eller han? Hm.... :P





Japps de är så illa som det ser ut, ett glas vitt i handen och ett glas champange i handen och båda är mina?!!



Dessa.... Alltså ni som inte var där det går inte att beskriva HUR goda dom var!



Rosé och vitt vin. Jag drack allt. ;)

(rosevin: Marqués de Cacerers Rosado)



Bloggare som vi är.. Nina och jag. ;)



Mitt fina sällskap Michaela. :D



Trött och sliten och ja aningen onykter.. Men varför ser jag blek ut?! :S


Kommentarer
Postat av: Nina

haha hemska bild! :D



haha nja ja vet inte om det var någe av dem. haha. alkoholen drack ja ju inte så mkt av, men han va roande å prata med. aldrig pratat så mkt om vin i hela mitt liv tror ja. haha.

2012-04-25 @ 09:08:12
URL: http://deliciously.se
Postat av: Sojkas Framtid

Så trevligt det såg ut! :)



haha ja han tryckte nog jag skulle tvätta fönsterna lite extra! ;)



KRAM!

2012-04-25 @ 09:29:05
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0