Storleksskillnad.

Hm något jag har tänkt på är att det är verkligen enorm storleksskillnad på me & i s kollektioner.
Och ja jag tycker att det är samma sak med alla andra märken också.

Oki, visst nu är det tre olika storlekar också iofs. Men den översta är 110/116 och det är verkligen på gränsen att William inte kan ha den så mycket längre till.

Nästa är köpt begangnad från tidigare kollektion är en 122/128.

Längst under är från denna kollektion och ännu en större storlek 134/140. 

Men 110/116 är liksom LITEN! och när jag tog en 122/128 och jämförde hans tshirt med (från visningen) så var den typ precis lika stor..

Jaja molntshirten är ju den han fick av Rebecka, nu är den lite stor men den passar nog till i sommar. ;)

Missförstå mig inte nu jag ÄLSKAR me & i! Det vet ni bara en grej jag tänkte på.








Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Det blev hemgjorda pommes och fläskfilé och grillad majs och massa gott till. Att storlekarna varierar har jag inte tänkt på men när jag köpte till mina syskon fick jag beställa en storlek större än de brukar ha. Kram

2012-04-15 @ 16:37:06
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0