Spotting med JOY.

I onsdags var ju jag och Rebecka inbjudna till JOY på drottninggatan.
Vilken butik! Riktigt underbar känsla bara av att gå in i den.

Vi fick börja spottingen med att kolla in alla underbara kläder, vi hade även fått reda på att vi skulle designa vår egen outfit så vi började titta ordentligt, känna och klämma.
Wow jag ville ha med allt hem!

Två av mina absolut favoritklänningar! Gärna med koftan och jeansjackan till också. ;)



Scarfen vart verkligen pricken över i! :D



Rebecka spanar.



Vi blev bjudna på vin, bubbel vatten och snittar.





Snygga chefsdesignern på JOY Li Gadd Dackås berättade om sommarens trender och design.
Så otroligt inspirerande hon visade väldigt många olika kombinationer och blev många VILL/MÅSTE ha känslor!
;)



Vackra Ewa i sin design. :D



Min egna sommar design blev blommig och tittar ni på översta bilden är det precis samma klänning som jag spanade in direkt när vi kom in också. ;)



Rebeckas snygga design. :D



Även söta Diana var ju där men tydligen fick jag ingen bild på henne?? :(

Vill verkligen tacka Både Spot & Tell och JOY från både mig och Rebecka om att vi fick äran att komma på detta. Var verkligen hur mysigt som helst. All personal var verkligen hjälpsamma och helt grymma!

Och självklart vill ni se den otroligt LYXIGA goodiebagen!



Vill du också få chansen att komma med på så här grymma events?
Då kan du registrera dig gratis HÄR hos Spot & Tell.

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Min blogg är inte speciellt stor (tycker jag själv) så jag blev faktiskt förvånad över att jag fick kommentarerna, men dom som skriver verkar endast vara ute efter att såra andra och möjligtvis uppmärksamhet, därför tänker jag inte kopiera kommentarerna och ge dom den uppmärksamheten dom vill ha, men jag vill att alla ska veta att ingen är anonym på nätet.

2012-04-26 @ 23:32:09
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

jo den gick iväg för 140:-, skrev det i inlägget men du kanske missade det? ;/ kram

2012-04-26 @ 23:49:44
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: dianasdrommar

Hihi, det var verkligen en kul kväll :) och ett perfekt avslut...jag mailar bilder förhoppningsvis ikväll :) Ha en härlig fredag och hoppas vi ses snart igen kramar Diana

2012-04-27 @ 05:28:18
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Rebecka

Fy f*n vad jag är bleck!

2012-04-27 @ 08:04:58
Postat av: Nina

gillade din outfit en massa! speciellt toppen. sjukt fin :D

2012-04-27 @ 08:35:03
URL: http://deliciously.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Vilken härlig kväll!!! Mycke gott och fint att titta på.Jeans jackan var ju kanon snygg!

Hihi!! Du får ta dig ett glas vid nästa tillfälle för utgång:P På valborg kanske? Vad ska ni hitta på då?



Ha en kanon helg!!! Kram!

2012-04-27 @ 09:55:51
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0