Oslagbart.

Idag är det mycket att göra, måste köpa mer inslagningspappet för jag har inte ens börjat slå in williams presenter. Bara det är sjukt i min värld sånt är lilsom alltid klart långt innan. :S Sen hem och baka, idag vill jag verkligen få klart det mesta.
Förresten inatt har kag sovit en hel natt ostört. Henric är ledig imorgon så jag satte i öronproppar jag vägrade öppna ögonen. När klockan ringde reagerade jag knappt, och jag är sån som hör klockan två sekunder innan den ringer annars. Men imorse tittade till och med henric på mig när jag öppnade ögomen och fattade vad det var som lät. Och henric är inte speciellt lättväckt. Speciellt inte klockan fyra. :P
Imorgon blir bus tre år.. Hur gick det så fort?

Kommentarer
Postat av: Karin

Stora killen! Gu vad de växer fort!! 3 år.. :-)

2012-04-05 @ 08:01:34
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: dianasdrommar

Grattis till sötnosen kram Diana

2012-04-05 @ 08:16:27
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Anna

Skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Själv så pluggar jag in propparna när jag verkligen känner att jag behöver få sova ordentligt utan att bli störd. Så skönt att få sova i helt i lugn och ro ibland. Jag får dock lite ont i öronen av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

2012-04-08 @ 10:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0