Hjälp mig fira min födelsedag! ;)

Min blogg verkar strula.
Tidsninställningar är mitt liv..
Men det strular så mycket?!

Gjorde ett till imorgon, men nej de kom direkt.
Förberedde tävlingsvinnaren så jag bara behöver dra en vinnare sen klockan åtta men nej
det kom upp direkt?!
Skitblogg?!!

Jaja. Nu återgår jag till mitt födelsedagsfriande.

Tusen tusen tack för alla grattis!!

Om ni verkligen vill hjälpa och gratta mig kan ni väl klicka in på bilden här under och GILLA bilden,
det gör att jag har chansen att vinna kläderna jag har på mig! :D




Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Ett jätte grattis i efterskott!!!

Synd att bloggen strulade men härligt att dagen rullade på ändå:)



Kram!!!

2012-04-30 @ 11:16:12
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0