För tio år sedan mot nu.

För typ 10 år sedan då var jag vid denna tidpunkt,
antagligen för lättklädd för en ute natt,
troligtvis väldigt sminkad,
med all säkerhet absolut inte nykter
och skrattade så jag fick ont i magen.
Då "störde" jag mig nog på att dom tände majbrasan så jäkla tidigt.
Vem har gått ut redan halv nio liksom? ;)
Nu idag tio år senare,
iklädd sovakläderna,
osminkad,
inte druckigt en droppe
och gäspar så att ögonen rinner.
Och jag "stör" mig på att dom tänder majbrasan så jävla sent!!
För det första William sover sen ett tag tillbaka och jag ligger i sängen och ska sova för klockan står på fyra.
Halv nio skulle dom tända brasan här vi var ner en sväng och tänkte titta men vi va ner vid sju. Aldrig att jag är där en och en halv timme till och alla är faktiskt inte lediga.

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin

Tycker också att det är lite sent, Robin orkar ju inte vara vaken så länge...

2012-05-01 @ 17:51:10
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0