Fan vad grymt Brynäs!!!

Oki, visst jag är inte en människa som måste se alla matcher, jag behöver heller inte gå på alla matcher eller ens skriva om varenda lilla sak som laget gör.
Men självklart är jag Brynäsare, jag kommer ju från Gävle. :D

Och idag, idag vann mitt kära lag SM-guld! Så jäva kul! :D
Och till råge på allt så firar laget 100års jubileum som lag också, det gör ju allt tusen gånger roligare! :D



Älskar folk som kan bjuda på sig själv också, för det är verkligen inte alla som kan det.
Som denna statusuppdatering på facebook.
Grattis alla Brynäsare att ni vann SM-guld. Har man sådant i korpenserien??
Haha sjukt kul ju. :P Vad heter det att vinna där egentligen? ;)
Grattis och välkomen till Elitserien guld? Mooohaha.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha.... ibland känns det som om jag är ensam om att vara totalt ointresserad av sport ;)

Hoppas du får en bra dag raring !!

Kram

2012-04-20 @ 08:41:03
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0