Dumma sambo!

Det är väldigt konstigt, idag när jag kom hem så det första jag vill göra är att ta ett långt skönt bad. Åhh vad jag har längtat!! Men nej då har Henric lovat William att han ska få bada, visst kunde vi bada tillsammans men jag ville ju göra det själv, bara njuta i några minuter. :S
Jaja, mitt bad får vänta tills William är klar.. Alltså fick jag sitta i arbetskläder vilket jag vill få av mig så fort jag kliver innanför dörren men oki visst..

MEN DÅÅ!!!

Ja då går Henric och lägger sig! För han tycker minsann att han ska få vila lite...
Phuuu?! Vänta nu här vem är det som har gått upp klockan fyra imorse, vem är det som har jobbat hela dagen?
Vaaa?! ;)

Dumma sambon det är vad du är. ;)


Kommentarer
Postat av: susanna

Jag måste hålla med. Så jobbigt kan det inte vara att umgås med sin son, han är ju så duktig på att sysselsätta sig själv. Han var nog inte heller uppe så tidigt som du och haft fysiskt tungt arbete, (om det inte är det är att sitta vid en datorn).

Jag tycker att du ska bli ompysslad i dag när det är Fredag och du har arbetat en hel vecka. Annars kan du komma hit om du vill. Kram

2012-04-12 @ 16:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0