Dags att sova, och glöm inte tävlingen!

Ojoj nu är det verkligen dags att hoppa i säng, egentligen för länge sen!
Vinet börjar tack och lov gå ur kroppen. ;)
Nej jag är absolut inte van att dricka! :P
Dock börjar jag få huvudvärk haha illa.
Jaja imorgon har jag beställt bakismat!! ;)
Får se om jag får min vilja igenom, besällde en lååång sovmorgon av William också..
Undrar om jag lyckas med något av de?

Jaja sjukt kul har vi iaf haft det, vip inbjudningar är alltid roligt så är det bara. :D
Men just detta event känns det verkligen som att Loppi har lyckats enormt bra med, absolut det bästa eventet jag någonsin varit på. :D
Stor lokal också alla var liksom samlade, inte massa smårum eller liknande.

Jaja sova var det!!

Glöm inte tävlingen. ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt att du hade det bra.

Vi bor strax utanför Uppsala

Du är väl för gullig du

Kram

2012-04-23 @ 09:28:57
URL: http://ghoosthouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0