Att bli uppraggad på kvällskvisten.

Japp igår när jag och Diana åker med tunnelbanan hemåt så får vi hoppa av i alvik för att vänta några minuter och sen byta till nästa tåg som går hela vägen. Så vi sätter oss på en bänk och vid oss får vi tre killar. Den som sitter vid mig (typ bakom då jag har vridit mig mot Diana) börjar prata massor och kläcker ur sig "är du rädd för mig för att jag kommer från Afrika?" Ehh.. oki dom var inte nyktra och ögonen var stora som jordglobar men iaf..
Jag svarar bara "Nej jag är inte rädd för dig" och vänder mig tillbska mot Diana. Alltså visar med hela kroppsspråket att jag inte är intresserad.
Då fortsätter han med "Jag vet att du inte känner mig men jag gillar dig verkligen".
Oki jag bryr mig liksom inte om honom.
Då ställer han sig mellan oss fast framför oss och börjar prata.
Frågar Diana blandannat om hon är min mamma och massa grejer.
Haha VA?! Ser jag ut att vara tolv då eller??
Diana är iaf grym hon säger att hon är min mamma och att jag är upptagen. :P
DÅ kommer hans kompis fram oxh ställer sig där och verkligen lutar sig fram mot mig för att kolla in min urringning!!!
Haha VEM fungerar på det sättet liksom?!
Då flyttar vi på oss. ;)
Jaja inte varje dag det kommer killar fram och försöker ragga på en. ;)

Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Hihi, det var ett bra avslut på kvällen :) kramis Diana

2012-04-26 @ 05:55:08
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Hihihihi ja som jag skrev till Diana, att man inte kan vända ryggen till er båda innan ni blir uppraggade ;)

Tack för en supertrevlig kväll igår :) Det var riktigt roligt att ses :)

Och du är såå fin med din outfit!!



Kör försiktigt idag nu!!



Stor kram och jag hoppas vi ses snart igen :)

2012-04-26 @ 06:55:28
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Men gud va drygt. De borde ju ha kunnat inse att du inte va intresserad. Men det är väl tyvär så att folk måste försöka ändå när man ser bra ut ;)



sv: Hihi!!! Inte direkt. kroglivet har byts ut mot ett liv fylt med kalas och gummistövlar:P



Kram!!!

2012-04-26 @ 10:06:16
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

Hoppas du hade en finfin fredag som start på helgen! :D

2012-04-28 @ 23:02:53
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0