Dagisuppdate.

Imorse när vi skulle gå upp kände Henric att nej William ska vara hemma idag.
Dels började han ju blöda näsblod igår bara så där (kan vara av gårdagens skador) sen visade de sig på morgonen när han vaknade att han även hade feber.
Men jag valde att gå till dagis ändå.
Jag ville prata med dom face to face!

Dock var det inte en helt jobbande där på morgonen utan hon som är i köket på dagarna.
Hon är iofs bäst på morgonen att ha där och William älskar henne.
Så jag sa som det var att vi kände oss inte ens trygga med att läman William där.
Ungen har ju kommit hem TRE gånger på två veckor med nya skador och INGEN vet vad som har hänt, inte oki!

Ansvariga ringde iaf upp mig sen och jag berättade om allt igen om hur vi känner och mår och om att William börjat blöda näsblog på kvällen osv...

Nu är det iaf bestämt att vi ska boka in ett möte med ansvariga här om någon vecka.
Då ska vi prata om hur vi tycker och känner.
Skönt de iaf.

Men just nu är min högsta önskan att vi vann massa pengar, så vi kunde gå ner i tid eller ev sluta jobba för ett tag och bara vara hemma med William tills vi fått bättre dagisplats!!
Nästa höst känns längre bort än tidigare just nu!

Underbara vackra barn. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch va hemskt. Hade me mått jättedåligt över att lämna han där. Ni borde ju få gå före i lön till ett annat dagis när dom håller på så. Hoppas allt löser sig! Kram

2011-10-01 @ 00:04:27
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Men fy va hemskt :( Att de inte har någon koll alls. Jag skulle skämas ihjäl om jag hade annsvar för någons barn som plötsligt hade gjort sig illa utan att jag sett något. Jag hoppas verkligen att mötet hjälper och att ni får prata ut om allt med dem.



Ge lilla sötnosen en krya på sig kram och styrke kramar till päronen!!!

2011-10-01 @ 01:16:30
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0