Gymmet över två timmar.

Nu är det som det ska vara här hemma igen.
Stora hjärtat är hemma. Han ligger i badet.
Lilla hjärtat ligger i sängen och ska sova, var inte så populärt att gå och lägga sig och att inte få bada med pappa. ;)
Jag har skalat en jävla massa kräftor dock blev de typ ingenting, jäkla svenska signalkräftor att vara små! :P

***

Efter att jag hade skrivit så där långt så drog jag till gymmet.
Jag var där över två timmar! Jävlar va jag brände kalorier haha.
Började med crosstrainin i typ 30 min, sen styrketräning kanske 1 timme.
Sen löpning 30 min och 15 minuter stretch och vila.

Henric undra om jag hade rymt. ;)

Status nu på ryggen?
Ont så in i helvete! Haha men ähh va fan man lever bara en gång. Tar en diklofenak innan jag hoppar i säng.
Det går nog över ganska fort och måste ju testa hur jag kommer må på måndag det jag körde på gymmet är ändå jäkligt lugnt mot vad de blir på jobbet. :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0