Traderaidioter!

Alltså ibland undrar jag vad de sitter för idioter och säljer på tradera egentligen..

Jag köpte en sak där..
I vinnarmailet stod allt skrivet betala in här och denna frakt osv.
Betalade in samma dag..
Tar nästan TVÅ veckor (1 vecka och 5dagar) innan vinsten kommer hem.
Och då frakten kostade 55 (?) kr så betalade jag ju in det.

I vinnarmailet stod de något om att vinsten kommer inom 7dagar.

Jag fick ett mail om att den lämnats hos schenker 9dagar EFTER min inbetalning..
Sen tog det några dagar till innan den kom..

Så när jag lämnade omdöme lämnade jag positivt med skrev att de tog lite lång tid.
Alltså de tycker jag att dom ska ta.

Idioten lämnar tillbaka "snabb betalning men GNÄLLER över lång leverans men vill ha skickad med schenker"

Alltså ursäkta?!!

Jag har aldrig haft problem med att det tagit lång tid att skicka med schenker..
Och det stod inget om att man kunde VÄLJA hur man ville ha det skickat.
Isf kunde personen ha skrivit i mailet att man kan välja själv hur man vill ha de skickat, ELLER?!!

Jag tycker att när man säljer något så lämnar man omdöme så fort man fått in pengarna, så gör alltid jag när jag säljer något.
Men hon kände väl på sig att det tog lång tid och väntade därför innan hon lämnade så jag lämnade först..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0