Tell me please!

Ironi ironi.

Jag är för gammal för att smuttskasta andra, titta snett på andra, tissla och tassla om andra.
Herregud jag är 23 inte 14!!
Visa att ni också är det, så fruktansvärt barnsligt så det finns inte.
Vad är meningen och vad är det roliga i det hela?
Tell me please!!

Jaja..

Jag har tänkt på en sak om tre helt olika individer som kanske inte ens "gillar" varandra eller ens känner varandra tycker illa om någon.. Hm mja är det då dom eller DENNE det är "fel" på?
Ibland borde jag verkligen lyssna på vad mina närmaste underbart vackra vänner har att säga.

Och folk som pratar om att andra ska ha snackat skit och lögner mm..
Man borde kanske sopa rent framför sin egen dörr INNAN man "hänger ut" någon annan och dessutom saker som bara är gissningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0