Tävlings final i goodiebag.

Nu är det dags för finalen i den stora goodiebagstävlingen som Erika har haft igång sen i mars. :)

Hon har haft grymma sponsorer som gjort allt för att allt de här skulle kunna funka och det har varit superkul att följa med i resan. Jag själv har ju även haft turen att ha vunnit!!

En underbart fin väggdekoration från Balorina
Och en vacker mysig tröja från Apelsin Gredelin







1. Bullformar. Sponsor: Goddesign. Värde: 35 kr
2. Fm sändare till Iphone. Sponsor: Importgrossisten. Värde 98 kr
3. 15 mintes face mask. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 129 kr
4. Valfri Wigglekart. Sponsor: Wigglekart.se. Värde 795 kr
5. Face Cleanser. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 139 kr
6. Valfri tavla. Sponsor: Pennymade. Värde 200 kr
7. Valfritt Hårt Skal. Sponsor: Importgrossisten. Värde 39 kr
8. Myggarmband. Sponsor: Prylgalaxen. Värde 10 kr
9. Vafri Napphållare. Sponsor: Fiaz. Värde 125 kr
10. 3-pack blöjpåsar. Sponsor: Importgrossisten. Värde 28 kr
11. Pedagogisk Leksak. Träsko. Sponsor: Blinkotoys. Värde 90 kr
12. Valfri Bokstavsberlock. Sponsor: Josefina Smycke Design. Värde: 55 kr
13. Power Rangers Pyjamas. Sponsor: Kalaspinglan. Värde 99 kr
14. Body Lotion Fresh Crush. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 169 kr
15. Haklapp från Gaia & Ko. Sponsor: CutiePie. Värde 125 kr
16. Grytlapp i Silikon 2-pack. Sponsor: HilmaHome. Värde 65 kr
17. BodySplash. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 159 kr
18. Nature´s Gate Balsam. Sponsor: VedaLila. Värde 85 kr
19. Body och Facial Scrub. Jordgubb. Sponsor: Gunry. Värde 75 kr
20. Face Moisturizer. Sponsor: Stockholmsgruppen. Värde 149 kr
21. Rescuekit. Sponsor: Tampongshoppen. Värde 98 kr
22. Skyddsängel Träfigur. Sponsor: Garvarboden. Värde 159 kr
23. Lilla almanackan. Birgitta Lindeblad. Sponsor: Lyckorummet. Värde 198 kr
Total Summa: 3124 kr
Vinnaren står för portot: 30 kr


Dealen nu är att man får välja en av tio olika bags som man vill vinna, jag valde den här nr fem.
Helt perfekt jag älskar ALLT i denna. :D
Blandad med allt ifrån något till William som tex Wigglekarten till något till mig tex bokstavsberlocken till något till Henric tex grytlapparna. ;)

Så jag håller verkligen tummarna om att vi vinner denna underbara goddiebag som inte skulle vara en vinst till mig utan hela min familj.

Jag skulle kunna skriva något om ALLA sponsorerna, för det är verkligen något till alla, några skulle vara givna julklappar också som skulle passa in som handen i handsken. :)

Vilken av sakerna i goddiebagen på bilden skulle ni helst vilja vinna? :)


Kommentarer
Postat av: Millis

Hur fick du med alla länkarna i samma inlägg?

2011-10-05 @ 19:20:21
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0