Sjukgymnast, eller?!

Ja juste idag skulle jag ju till sjukgymnasten.

Kommer dit typ 9.50 hade tid tio men tänkte att de spelar ju ingen roll väntar gärna.
Hatar att stressa!

Så när jag kliver in, så för det första så är det jag och typ 20 pensionärer!
(sjukgymnasten är på Sats).

Går fram till disken och säger att jag har kommit och har tid klockan tio.
Då frågar hon "och hur gammal är du?"
Jag blir helt ställd för visste inte att min ålder skulle spela någon roll men
får fram 23 tillslut.
Då säger hon något i stil med "ja det är ju gratis om man är under 18".

Ehh vänta nu här?!
Det var fem år sen jag ens var 18! Hur ung ser jag ut att vara egentligen?!!

Jaja, går och sätter mig och väntar.
Då kommer hon fram igen och frågar efter mitt namn.

Det visar sig att jag skulle ha varit där 8.30!!!

Gubben hade skrivit 10.00 på min lapp!

Men men, fick 5 gratisträningar som kompensation.
Henric kan ju ta dom eller något jag har ju egentligen mitt gymkort på 24 så spelar ingen roll. :)

Hade iaf turen att det precis hade ringts in ett återbud, så har nu tid 8.30 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0