Presenter och julklappar.

Är ni som mig och är ute i god tid med saker och ting?
Presenter och julklappar?

Jag älskar att vara ute i god tid hatar stressen in i det sista.

Idag kom det hem en hel bunt med julklappar TILL.
Kanonskönt. :)

Brorson - check. Både present och julklapp.
(den yngrekvar)

Systerdöttrar - typ check, vet vad jag ska köpa men de gör jag i december.

Kusin - check (present) Även julklappen är planerad men inte beställd.
(den yngre kvar)

Systerson - check.

Kevin och Nathalie - check.

Viola och Elias -  check.

Sofie - check.

Pappa - present check julklapp kvar.

Det är dom som är helt klara just nu tror jag.
Kanske har några fler men som jag inte kommer på nu som är klara.

Eller jo juste Henrics föräldrar är typ check jag vet vad jag tycker dom ska få iaf. :D

William får nog absolut inte något mycket av oss i år. (det har gått så bra dom övriga åren när jag sagt så) ;)


Kommentarer
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vi (jag) är alltid ute i sista stund:)

2011-09-13 @ 20:03:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Handlar nästan alltid i december, shoppar på nätet eller går på stan tills jag hittar någonting som passar:)



2011-09-13 @ 20:31:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0