Ont.

Idag har jag ont i ryggen.. Och när jag skriver så menar jag mer ont än igår typ.
Jag vill så mycket mer än vad jag klarar av och det gör mig förbannad.
Men men. Självklart går det fortfarande helt åt rätt håll men inte så fort som jag vill.

Jag längtar till nästa sjukgymnast tid, då ska vi gå igenom övningar jag får göra på gymmet.
Första gången fick jag ju reda på att jag fick använda tre maskiner allt som allt.
Rätt onödigt då att gå dit med. Inga vikter fick de vara heller. :P

När jag var där sist gick vi igenom övningar jag kan göra hemma eftersom vi åker till byn på söndag.
Och då har jag ju inte tillgång till något gym.
Så inte veckan som kommer men veckan efter då ska jag få dom övningarna. :)
Ska bli riktigt kul. Självklart hoppas jag också att jag är så gott som helt bra då med.
Eftersom veckan efter de sen ska jag tillbaka till jobbet igen. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0