Naglar. (bilder)

Igår var jag in till Nyköping och gjorde Jessicas naglar. :)
Hon sa innan att hon skulle ha något neutralt typ franskt..
Men jag har gjort Jessicas naglar för många gånger för att veta att hon brukar ändra sig..
MÅNGA GÅNGER. ;)

Blev silverglitter som är extra glittrigt med svarta och limegröna stjärnor.
Stjänorna blev riktigt riktigt häftiga, dom verkligen lyyyyser.



(katthåret ingår) ;) Nej men de ligger bara uppepå men såg det först nu.









Produkterna av nagelgiganten.se :)
Stjärnorna är från tradera tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men älska dom där naglarna! Skulle du kunna tänka dig att göra på mig någongång? Jag börjar sakna att ha naglar nu =D



Kram

2011-09-07 @ 22:08:05
URL: http://jacquelinesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0