Nagelkväll med vin.

Igår var Petra här och skulle använda sin födelsedagspresent. :)
Naglar.

Hon hade med sig en bag in box också. ;)

Ibland är det tur att hon är rökare, min rygg pallar ju inte att sitta rakt upp och ner hur länge som helst även om de är bättre. Men hon fick allt ha en plasthandske på sig. :P
Egentligen är jag emot rökpauser (jessica vet ;P ) men eftersom jag ändå inte kunde sitta stilla hela tiden så fick jag väl ge med mig. :P

Vi hade sjukt roligt, MASSA skratt. :P

Bara kolla här liksom. ;)



Petras vinglas som dock oftare var tomt än något i? ;)



Jag drack två och ett halvt glas, boxen var nästan tom när jag lämnade Petra vid bussen. :P



Under uppbyggnad. Enda bilderna ni får på färdiga naglar faktiskt.
Petra vart tvungen att dra när vi var klara så jag fick inga bilder på dom.
Men hon ska ta bilder och skicka till mig så jag får dom, men hon är lite trött idag. ;)



Haha tack för en helt galet rolig kväll vännen! Längtar tills du skickar bilderna från när vi väntade på bussen till mig. Jag lär skratta ihjäl mig. ;) Alla andra också för den delen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0