Jag är en sucker för mitt eget barn. :P

Jag har blivit en riktig sucker för att sova med William.
Jag älskar att vakna till och ha honom nära.
Han är så söt också, han lägger sig och kramar en liksom.
Åhh de är så mysigt. :D

Dock sover vi så dåligt med honom där för han är ju ändå en propeller.
Runt runt runt.

När vi åt middag igår så var William supertrött, maten blir ju senare nu när jag jobbar andra tider.
Så William satt nästan och sov sista tuggorna av knäckemackan.
Då ville han sitta i mitt knä, så satt han och blunda och tugga.
Min lilla sötnöt. <3


Kommentarer
Postat av: emma

javisst var den :) Allt bra idag med er?

2011-09-29 @ 09:35:21
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Ingrid

åh vad härligt det låter! Minus propeller-delen förstås :) Jag längtar tills lillan blir lite större samtidigt som jag hoppas att hon alltid ska vara såhär liten. :P kram kram

2011-09-29 @ 11:44:26
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Emma

Och idag var det kaos på min sons dagis när jag kom så var skor och mössa borta !! Vi letade i cirka 15 min sen gav ja upp !! Sen kom jag hem då hade han ett sår under ena ögat och ögat var rött längst in får se hur det är i morgon annars blir det läkaren. Och detta sa dagis inget om.



Och jo mössa och skor kom tillbaka ett annat barn hade fått dom på sig !! Hallå eller ??!! Dom var märkta ....

2011-09-29 @ 20:42:42
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0